AMBIENT MEDIA КАК НОВЫЙ ВИД РЕКЛАМЫ

В данной статье автор рассматривает особенности современного вида нестандартной рекламы - Ambient media. В современном мире появляются новые нестандартные формы рекламы, которые на данный момент мало изучены. К такой форме относится Ambient media. Ambient media - это современное направление социальной и коммерческой рекламы, в которой применяются средства использования окружающей среды, где прибывает целевая аудитория. По своей сути Ambient media - это реклама, выходящая за рамки плоскости плаката, афиши, баннера, ситиформата. В данной статье речь идет о цели, задачах использования Ambient media. Автор выделяет преимущества Ambient media.

AMBIENT MEDIA AS A NEW TYPE OF ADVERTISING

The author considers the specifics of the modern type of non-standard advertising - Ambient media. In the modern world appear new non-standard forms of advertising which are poorly investigated at the moment. To such forms we refer Ambient media. Ambient media is a modern trend of social and commercial advertising in which they apply the means for using the environment where the targeted audience is situated. By its nature Ambient media is an advertising extending beyond the surface of a poster, flyer, banner, city-format. The article touches on the goal and tasks of using Ambient media. The researcher identifies the advantages of Ambient media.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью Издательство Грамота
Number of issue
6-1
Language
Russian
Pages
146-148
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
ambient media; advantages of Ambient media; non-standard advertising; the goal of Ambient media; guerrilla marketing; преимущества Ambient media; нестандартная реклама; цель Ambient media; партизанский маркетинг
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/131670/
Share

Other records