Геобрендинг как средство привлечения туристов

Geobranding as a means of attracting tourists

Authors
Atanasova A.A.1 , Vetkina S.N. 2
Publisher
Частное учреждение образовательная организация высшего образования Институт экономики и культуры
Language
Russian
Pages
106-109
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 Federal Center of Theoretical and Applied Sociology of the Russian Academy of Sciences
  • 2 Peoples Friendship University of Russia
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/131317/
Share

Other records

Vorobiev A.E., Chekushina E.V., Mastonov R.A., Щелкин А.А., Нурмуродов Т.Н., Жухина Б.К.
Science and education as a leading factor in strategy "Kazakhstan - 2030" (Saginov's readings №4). Карагандинский государственный технический университет. 2012. P. 62-63