Эффективные маркетинговые коммуникации как антикризисный инструмент в контексте укрепления имиджа банка

Коммуникации рассматриваются как один из основных и эффективных инструментов противодействия кризисным явлениям в российской банковской сфере. Делается вывод о необходимости объединения всех направлений коммуникаций и их интеграции в общую стратегию управления банком, особенно в предкризисный и кризисный периоды.

Support of a bank image: effective market communication as an anti-crisis instrument

Communication is regarded as one of the basic and effective instruments to oppose crisis in Russian banking. Conclusion believes it is necessary to unite all communication efforts and integrate them within a banking strategy management, especially in pre-crisis and crisis stages.

Authors
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
90-92
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
управление коммуникациями; control of communication; communication marketing; anti-crisis communication in banking; коммуникационный маркетинг; антикризисные коммуникации в банковской сфере
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/130468/
Share

Other records