Легковое автомобилестроение: конкурентоспособность как накопленный опыт

Каковы конкурентные преимущества в автомобилестроительных компаниях сегодня? Автор рассматривает их как опыт, накопленный в результате многолетней конкуренции. Показаны основные способы создания конкурентных преимуществ, определяющих потенциал развития отрасли в международном масштабе.

Passenger Car Industry: Competitiveness as the Cumulative Experience

What are the competitive advantages of the automakers today? The author considers them as an experience gained during many years of competition.The basic ways to create competitive advantages that determine thepotential of the industry on an international scale are demonstrated.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью Издательство Креативная экономика
Number of issue
22
Language
Russian
Pages
115-119
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 People's Friendship University of Russia
  • 2 Российский университет дружбы народов
Keywords
конкурентоспособность; конкурентные преимущества; транснациональный концерн; стратегия узкой рыночной специализации; легковое автомобилестроение
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/128590/
Share

Other records