Аргументативный характер профессинально-педагогической деятельности преподавателя русского языка как иностранного

В статье рассматривается процесс обучения русскому языку как иностранному с точки зрения его мотивированности и аргументативности.

Argumentation nature of professional skills and educational activities of a teacher of russian as a foreign language

The article studies the process of teaching Russian as a foreign language from the point of view of its motivation and persuasiveness.

Authors
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
68-71
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 Peoples Friendship University of Russia
  • 2 Российский университет дружбы народов
Keywords
аргументативность; persuasiveness; teaching process; professional competence of a teacher; motivation; процесс преподавания; профессиональная компетентность преподавателя; мотивация
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/128096/
Share

Other records

Ryzhova N.V., Lumpova L.N.
Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Русский и иностранные языки и методика их преподавания. 2012. P. 85-90