КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА В ДИСКУРСЕ СОВРЕМЕННОЙ КОНЦЕПЦИИ БРЕНДИНГА

Политика коммуникации бренда реализуется в стратегии компании в целом, основываясь на ряде шагов -- таких, как ATL, BTL реклама, PR-деятельность, стимулирование сбыта, прямой Marketing, Event-маркетинг и интернет-продвижение. Статья раскрывает некоторые методы конкурентного анализа на эту тему.

The policy is implemented in the brand communication strategy of the company as a whole, based on a number of steps - such as ATL, BTL advertising, PR-activities, sales promotion, direct Marketing, Eventmarketing and online promotion. The article reveals some of the methods of competitive analysis on this topic.

Number of issue
2
Language
Russian
Pages
212-216
Status
Published
Year
2012
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
corporate culture; the concept of branding; COMMUNICATION policy; image; корпоративная культура; концепции брендинга; коммуникативная политика; имидж
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/127884/
Share

Other records