Организационно-информационные механизмы реализации российскими компаниями конкурентных преимуществ на зарубежных рынках

Рассматривается проблема установления связей между инвесторами, инноваторами, сервисными и инжиниринговыми центрами, а также формирования среды быстрого распространения новых технологий и управленческих компетенций.

ORGANIZATIONAL and informational mechanisms of realization of competitive advantages on overseas markets by Russian companies

The author considers the problem of establishing contacts between investors and innovators, service and engineering centers as well as the creation of an environment of for rapid spread of modern technologies and managerial skills.

Authors
Number of issue
5
Language
Russian
Pages
82-87
Status
Published
Year
2011
Organizations
  • 1 Российский университет Дружбы народов
Keywords
information resources; international corporations; infrastructure; foreign investments; businesses; информационные ресурсы; международные корпорации; бизнес-структуры; инфраструктура; иностранные инвестиции
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/124998/
Share

Other records