ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГА В МОЛОЧНОМ СКОТОВОДСТВЕ

Обосновывается необходимость расширения маркетинговой деятельности на предприятиях, производящих молочную продукцию, описываются структуры управления маркетингом, проведен обзор и анализ возможных вариантов построения и функционирования маркетинговых служб, применительно к условиям Белгородской области.

Formation of marketing system in milk cattle-breeding

The article grounds the necessity of expansion of marketing activity at the enterprises producing dairy products, describes the structures of marketing management, observes and analyzes possible variants of foundation and functioning of marketing service in conformity with conditions of Belgorod region.

Authors
Number of issue
4
Language
Russian
Pages
57-60
Status
Published
Year
2009
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
товарный ассортимент; goods assortment; agricultural market; agromarketing; marketing department; marketing complex; рынок сельхозпродуктов; агромаркетинг; отдел маркетинга; комплекс маркетинга
Share

Other records