Групповые представления, обусловленные ситуацией обучения (специфика методологии исследования)

Проблематика социальных представлений всегда находилась в фокусе исследовательского интереса, однако развернутая методология их изучения, имеющая также прикладное значение, до сих пор не была разработана. Восполнить этот пробел и призвана данная статья, написанная по материалам эмпирического исследования.

Group Presentations Implied by Education Situation (Peculiar Features of the Research Methodology)

The problems of social presentation have always been in the centre of the researchers' interest, although the comprehensive methodology of the research, which is also of practical importance has not been developed yet. The article, comprising the empiric study material, is intended to provide the necessary data filling the gap.

Authors
Aimautova N.E. 1, 2 , Kondakov I.M.3, 4
Publisher
Российский университет дружбы народов
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
110-115
Status
Published
Year
2006
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
  • 2 Российский университет дружбы народов
  • 3 Moscow Municipal University of Psychological and Pedagogical Sciences
  • 4 Московский городской психолого-педагогический университет
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/117033/
Share

Other records