Тенденции и особенности логистики наружной рекламы

СТАТЬЯ ОСВЕЩАЕТ АКТУАЛЬНУЮ ПРОБЛЕМАТИКУ ТЕНДЕНЦИЙ И СПЕЦИФИКИ ЛОГИСТИКИ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ, ПРЕДСТАВЛЯЮЩЕЙ ЗНАЧИМЫЙ АСПЕКТ СОВРЕМЕННОГО БИЗНЕСА. АВТОРАМИ СТАТЬИ ОТМЕЧЕНА НЕВОЗМОЖНОСТЬ СТАТИЧНЫХ КОНСТРУКЦИЙ СООТВЕТСТВОВАТЬ СОВРЕМЕННЫМ ПОТРЕБНОСТЯМ В ПРИВЛЕЧЕНИИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ. В РАМКАХ ИССЛЕДОВАНИЯ ПОДРОБНО АНАЛИЗИРУЮТСЯ КЛЮЧЕВЫЕ ОПЕРАТОРЫ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ С ЦЕЛЬЮ ВЫЯВЛЕНИЯ НАПРАВЛЕНИЯ РАССМАТРИВАЕМОГО СЕГМЕНТА. ВНИМАНИЕ УДЕЛЯЕТСЯ СОВРЕМЕННЫМ ТЕНДЕНЦИЯМ РАЗВИТИЯ ОТРАСЛИ, ВКЛЮЧАЯ ЦИФРОВИЗАЦИЮ И АВТОМАТИЗАЦИЮ ПРОЦЕССОВ, А ТАКЖЕ ЗНАКОВЫЙ ВКЛАД ТЕХНОЛОГИЙ ИНТЕРНЕТА И DIGITAL-КОНСТРУКЦИЙ В ОПТИМИЗАЦИЮ ЛОГИСТИКИ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ. АВТОРЫ СТАТЬИ ВЫДЕЛЯЮТ РАСТУЩИЕ ВОЗМОЖНОСТИ ОХВАТА АУДИТОРИИ СОВРЕМЕННЫМ ОБОРУДОВАНИЕМ. ОБОБЩЕННЫЕ ВЫВОДЫ, СДЕЛАННЫЕ НА ОСНОВЕ АНАЛИЗА, ПОЗВОЛЯЮТ ПРОЕКТИРОВАТЬ ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ЛОГИСТИКИ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ И ЕЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ НА ПРОДВИЖЕНИЕ БРЕНДОВ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ.

The article covers current issues of trends and specifics of outdoor advertising logistics, which represents a significant aspect of modern business. The authors of the article noted the impossibility of static structures to meet modern needs in attracting consumers. As part of the study, key outdoor advertising operators are analyzed in detail in order to identify the direction of the segment under consideration. Attention is paid to modern trends in the development of the industry, including digitalization and automation of processes, as well as the significant contribution of Internet technologies and digital designs to the optimization of outdoor advertising logistics. The authors of the article highlight the growing opportunities to reach audiences with modern equipment. Generalized conclusions drawn from the analysis make it possible to project the prospects for the development of outdoor advertising logistics and its impact on the modern business environment.

Authors
Митяков Н.Ю.1 , Несговоров М.А.1
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью МАРКЕТОЛОГ
Number of issue
2
Language
Russian
Pages
38-49
Status
Published
Year
2024
Organizations
  • 1 ФГБОУ ВО Финансовый университет при Правительстве Российской Федерации
Keywords
digital-конструкции; outdoor advertising; outdoor advertising operators; outdoor advertising logistics; digitalization of outdoor advertising; digital structures; наружная реклама; операторы наружной рекламы; логистика наружной рекламы; цифровизация наружной рекламы
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/111732/
Share

Other records