Advantages and Disadvantages of New Media Marketing

In the ever-evolving landscape of today’s Internet, big data and other technologies, constant updates are normal, generating new media to meet the demands of the times. This article focuses on new media marketing and presents a comprehensive study of its notable advantages and potential disadvantages. The analysis presented is intended to serve as a valuable guide for professionals in related industries, helping them to better understand and navigate the confusing new media marketing environment, which will ultimately contribute to the development of more effective marketing strategies.

В постоянно развивающемся ландшафте современного Интернета, больших данных и других технологий нормой являются постоянные обновления, порождающие новые медиа в соответствии с требованиями времени. Данная статья посвящена маркетингу в новых медиа и представляет собой комплексное исследование его заметных преимуществ и потенциальных недостатков. Представленный анализ призван послужить ценным пособием для профессионалов в смежных отраслях, помогая им лучше понять и ориентироваться в запутанной среде нового медиамаркетинга, что в конечном итоге будет способствовать разработке более эффективных маркетинговых стратегий.

Authors
Number of issue
3
Language
English
Pages
840-845
Status
Published
Volume
7
Year
2024
Organizations
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Keywords
media marketing; marketing strategies; marketing concept; медиамаркетинг; маркетинговые стратегии; концепция маркетинга
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/111640/
Share

Other records