ПРАКТИКА УПРАВЛЕНИЯ РЕПУТАЦИЕЙ БРЕНДА В ПОИСКОВОЙ СИСТЕМЕ ЯНДЕКС

В один момент любой бизнес столкнется с потребностью коммуникации в интернете. По мере развития Всемирной сети появилось множество способов общаться с потенциальными клиентами, делиться мнением о брендах и людях. Если ваша компания имеет положительную репутацию в интернете, то продажи будут только расти, если же о вас много отрицательных отзывов, то вы на грани кризиса. Чтобы предотвратить проблемы, репутацией нужно управлять и постоянно за ней следить.

At one point, any business will face the need to communicate on the Internet. As the World Wide Web has evolved, there have been many ways to communicate with potential customers, share opinions about brands and people. If your company has a positive reputation on the Internet, then sales will only grow, but if there are a lot of negative reviews about you, then you are on the verge of a crisis. To prevent problems, reputation must be managed and constantly monitored.

Language
Russian
Pages
387-389
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
репутационный менеджмент; мониторинг репутации; управление репутацией в поисковой выдаче (SERM); reputation management; reputation monitoring; search engine reputation management (SERM)
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/110578/
Share

Other records