CRM-ГЕЙМИФИКАЦИЯ В МАРКЕТИНГЕ

У современного потребителя образовалась способность игнорировать рекламные объявления и активности, которые проводят бренды. Из-за этого между клиентом и брендом возникла пропасть непонимания. В связи с этим, как необходимость, возникла CRM-система, которая лучше работает в дуэте с геймификацией. С помощью этих двух составляющих брендам проще завладеть вниманием аудитории и изменить ее поведение, оказывая эмоциональное влияние.

The modern consumer has developed the ability to ignore advertisements and activities carried out by brands. Because of this, there was an abyss of misunderstanding between the client and the brand. In this regard, as a need, a CRM system has arisen that works better in conjunction with gamification. With the help of these two components, it is easier for brands to capture the attention of the audience and change its behavior, providing an emotional impact.

Language
Russian
Pages
218-220
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
геймификация; crm; маркетинг; продвижение; gamification; marketing; promotion
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/110536/
Share

Other records