ТЕХНОЛОГИЯ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ В ОБЛАСТИ РЕКЛАМЫ

Технология подготовки будущих специалистов в области рекламы может рассматриваться как сложная и подразумевающая комплексный подход для развития профессиональных качеств в нескольких сферах: экономической, психологической, технологической, креативной. Эстетическое измерение визуальных продуктов в области рекламы является ключевым в современном медиапространстве и это диктует необходимость высокопрофессиональной художественно-эстетической подготовки.

The technology of training future specialists in the field of advertising can be considered as complex and implies an integrated approach for the development of professional qualities in several areas: economic, psychological, technological, creative. The aesthetic dimension of visual products in the field of advertising is key in the modern media space and this dictates the need for highly professional artistic and aesthetic training.

Language
Russian
Pages
59-61
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
технология подготовки; эстетическое измерение; визуальные продукты в области рекламы; technology of preparation; aesthetic dimension; visual products in the field of advertising
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/110501/
Share

Other records