РЕАЛИЗАЦИЯ ПОНЯТИЙ МЕНЕДЖМЕНТ И МАРКЕТИНГ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ

Функция современного менеджмента это реализация поставленных целей с помощью маркетинга, а также инновационных решений для повышения мотивации персонала, получение оптимального решения, например, задач потребителя. С этой целью используется маркетинговый подход .

The function of modern management is the implementation of set goals through marketing, as well as innovative solutions to increase staff motivation, obtaining an optimal solution, for example, to consumer problems. For this purpose, a marketing approach is used.

Authors
Бабаходжаева М.Х.1 , Ахмедова М.Б. 2
Language
Russian
Pages
16-20
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Ташкентский государственный транспортный университет
  • 2 Российский университет дружбы народов
Keywords
менеджмент; маркетинг; рыночные отношения; терминосфера; коммуникативная компетентность; management; marketing; market relations; terminology; communicative competence
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/108133/
Share

Other records