СИСТЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ ДЕТЯМ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ

Анализ системы психолого-педагогической помощи и ее практической значимости для модернизации системы образования детей с ограниченными возможностями, определение роли индивидуального подхода в работе с детьми с ограниченными возможностями.

THE SYSTEM OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL ASSISTANCE TO CHILDREN WITH DISABILITIES

Analysis of the system of psychological and pedagogical assistance and its practical significance for the modernization of the education system of children with disabilities, determination ofthe role of an individual approach in working with children with disabilities.

Publisher
Издательство "Знание-М"
Language
Russian
Pages
127-130
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Friendship University of Russia
Keywords
development of the system of assistance to children with disabilities; individual approach; habilitation; развитие системы помощи детям с ОВЗ; индивидуальный подход; абилитация
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/100226/
Share

Other records