SUPPORT OF A BANK IMAGE: EFFECTIVE MARKET COMMUNICATION AS AN ANTI-CRISIS INSTRUMENT Article Lapshin I. Вестник Университета Российской академии образования. 2012. P. 90-92
SPANISH ADVERTIZING: MOST POPULAR SUBJECTS ON TV Article Arkhipova Svetlana Вестник Университета Российской академии образования. 2012. P. 108-111
THE ESSEX DIALECT OF THE BRITISH NATIONAL VERSION OF THE ENGLISH LANGUAGE: IMPACT OF SOCIAL-PSYCHOLOGICAL FACTOR ON ITS DEVELOPMENT Article Minasyan Armenui Вестник Университета Российской академии образования. 2012. P. 139-141
POPULAR JOURNALISM AND SOCIAL NETS Article Grabelnikov A Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 21-26
CORPORATE PRESS AND ITS PLACE WITHIN THE MEDIA SYSTEM Article Grabelnikov V Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 26-30
ANTHOPONIMICAL ALLUSIONS AND THEIR FUNCTIONS IN RUSSIAN AND SPANISH LITERARY TEXT Article Isayeva Yekaterina Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 47-50
THE GERMAN BUSINESS LANGUAGE LESSONS: VERBAL COMMUNICATION TEACHINGLEARNING IN NON-LINGUISTIC HEIS Article Matyushenko Viktoria Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 47-49
CORPORATE INTERNET-PORTAL AS CONVERGENT MASS-MEDIA Article Grabelnikov Vsevolod Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 99-101
ANGLICISMS IN SPANISH WOMEN’S MAGAZINES Article Kuleshova Nataliya Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 109-111
THE LIFE AND DEATH OF PAPER PRESS Article Grabelnikov Aleksandr Вестник Университета Российской академии образования. 2011. P. 112-115
CHINESE SOCIAL ADVERTIZING: A GOVERNMENTAL INSTRUMENT OF SOCIAL POLICY Article Zhang Rong Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 14-17
PRC AND GLOBALIZATION: PRIVATIZATION IN INFORMATION Article Zhang R. Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 27-31
NOMINATION WITH A NICKNAME IN THE LITERARY TEXT (WITH EXAMPLES FROM STORIES OF SPANISH-SPEAKING WRITERS) Article Isayeva Yekaterina Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 30-33
INVECTIVE DENOMINATIONS OF INTELLECTUAL HANDICAPS Article Zavorotishcheva N. Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 35-37
FRENCH PRESS: COVERAGE OF TOPICAL ISSUES FACING ISLAM Article Parminsky Nikolay Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 91-93
ECONOMIC PRINTED MEDIA: SOME REASONS OF EMERGENCE OF EUPHEMISMS Article Orlova Svetlana Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 169-172
GRAMMATICAL HOMONYMY AS TYPOLOGICAL CHARACTERISTICS Article Ivanova Aryuna Вестник Университета Российской академии образования. 2010. P. 174-176
АНАЛИЗ СОДЕРЖАНИЯ ОБЩЕСТВЕННОПОЛИТИЧЕСКИХ ТЕКСТОВ (НА ПРИМЕРЕ МАТЕРИАЛОВ ГАЗЕТЫ "НЬЮ-ЙОРК ТАЙМС") Article Бадмаева Н.И. Вестник Университета Российской академии образования. 2009. P. 80-82
CREATIVE, RESEARCH AND EDUCATIONAL ACTIVITIES: AN ANALYSIS OF STRUCTURAL COMPONENTS Article Taranova M.V. Вестник Университета Российской академии образования. 2009. P. 109-116
THE ISSUE OF GENDER FACTOR IN NATIONAL VERSIONS OF THE ENGLISH LANGUAGE Article Maluyga Yelena Вестник Университета Российской академии образования. 2009. P. 120-123
RUSSIAN DESIGN EDUCATION: INNOVATIVE TRENDS TODAY Article Solovyova A.V. Вестник Университета Российской академии образования. 2009. P. 139-142
A NEWSPAPER TEXT: GENRE AND STYLE PARADIGM IN ENGLISH INTERROGATIVE SENTENCES Article Malyuga Ye.N. Вестник Университета Российской академии образования. 2008. P. 68-71