THE ROLE OF MARKETING COMMUNICATIONS IN PROMOTION OF CHILDREN’S DEVELOPING PRODUCTS Article GLINSKAYA I.Y., KIRILLOVA E.A. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 5. 2017. P. 165-177
INTERNATIONAL PRACTICE OF THE USE OF WEBSITES IN THE PROMOTION OF BRANDS OF TERRITORIES Article ZEMSKAYA Y.N., SEREGINA A.S. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 5. 2017. P. 190-199
COMMUNICATION FREEDOM OF INTERNET AND THE STATE Article Belov V.A. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 3. 2015. P. 42-53
THE SPECIFIC CHARACTER OF DOMESTIC CONCEPTS IN THE FIELD OF POLITICAL COMMUNICATION Article CHEKUNOVA M.A. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 3. 2015. P. 74-86
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА: ОТ ВЕРТИКАЛИ - К ГОРИЗОНТАЛИ Article MUZYKANT V.L. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 3. 2015. P. 104-110
MEDIA IN REGIONAL DEVELOPMENT: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES Article Lipina S.A. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 8. 2014. P. 104-114
ENVIRONMENTAL ADVERTIZING IN MASS MEDIA AS A SOCIAL MECHANISM TO ENSURE ENVIRONMENTAL SAFETY Article Nekrasova M.A. Коммуникология. Шарков Феликс Изосимович. Vol. 8. 2014. P. 129-145
CLOUD OF SCIENCE Journal Негосударственное образовательное учреждение высшего образования Московский технологический институт.