Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки = Public Relations as a Brand Awareness Booster

Type
Conference proceedings
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Codes
ISBN: 9785209117001
Conference title
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки
Conference location
Москва
Date of begin
10.10.2022
Date of end
10.10.2022
Year of issue
2022
Page number
162
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/recordsources/recordsource/15081/
Share

List of records

Display:
Koshcheeva A.R., Redechkina A.A.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки = Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 143-148

Page 2 of 2. Items from 16 to 17 of 17

Other record sources