THE ROLE OF EXHIBITION ACTIVITY AS AN IMC TOOL IN THE PROMOTION OF AN INNOVATIVE PRODUCT Article Etova A.D. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 84-86
THE COMMUNICATION POTENTIAL OF SEXUAL IMAGES Article Bekbulatova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 89-91
IMAGES OF FAMOUS POLITICAL LEADERS OF RUSSIA: COLLAPSE OR TRIUMPH? Article Glinskaya I.Y., Fedorov S.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 92-97
DEVELOPMENT AND FEATURES OF THE CORPORATE IDENTITY OF THE WORLD'S LEADING AIRLINES Article Gracheva M.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 97-101
THE ROLE OF EFFICIENT MANAGEMENT IN FORMING THE REPUTATION OF A COMMUNICATION AGENCY Article Yermachenkova V.O. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 102-105
OMNICHANNEL MARKETING IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGICAL PROGRESS Article Kalashnikova O.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 105-107
USAGE OF NEURAL NETWORKS IN CREATING ADVERTISING CHARACTERS: RUSSIAN AND FOREIGN EXPERIENCE Article Kniazkina V.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 108-111
PROMOTION OF NEW RUSSIAN CLOTHING BRANDS IN THE CONDITIONS OF MARKET TURBULENCE Article Kryuchkova D.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 111-114
PRODUCT PLACEMENT: ECONOMIC AND CREATIVE ASPECTS Article Levitskaya I.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 114-119
SHOCK CREATIVE FOR CATERING MARKET BRANDS: APPLICATION LIMITS Article Nizova T.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 119-122
STREAMING AS A NEW PLATFORM FOR THE PROMOTION OF FILM ACTORS Article Polishchuk A.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 122-125
HIGHER EDUCATION IN THE FIELD OF MARKETING COMMUNICATION IN THE CONTEXT OR THE TRANSFORMATION OF THE ADVERTISING MARKET Article Trubnikova N.V., Deryabina G.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 130-132
CONSTRUCTIVISM IN THE REALITIES OF CONTEMPORARY ADVERTISING Article Ulbasheva E.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 132-134
FEATURES OF THE ORGANIZATION AND PROMOTION OF FESTIVALS OF HISTORICAL RECONSTRUCTION: EXAMPLE FESTIVAL “TIMES AND AGES” Article Chernikova U.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 134-137
CONSUMER LOYALTY TRENDS IN THE DIGITAL AGE Article Chursina K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 137-141
HOW TO "IMPRINT" AN ADVERTISING MESSAGE IN THE CLIENT'S MEMORY? Article Shevelenkova A.Yu. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 141-144
FORMATION OF PUBLIC OPINION ON THE ISSUE OF VACCINATION AGAINST COVID-19 IN SOCIAL NETWORKS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 144-148
VISUAL TEMPLATES IN ADVERTISING COMMUNICATION Article Shuranova K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 148-150
REGIONAL SPECIFICS OF THE ONLINE STORE PROMOTIONIN RUSSIA Article Abzalina K.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 153-156
THE DIGITAL TRANSFORMATION OF THE BEAC ECOSYSTEM Article Abrosimova V.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 156-159
EXPERIENCE OF MUTUALLY BENEFICIAL COLLABORATION OF INFORMATION PLATFORM AND TOY MANUFACTURERS (BY THE EXAMPLE OF NEN AND FISHER AND PRICE) Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 159-162
THE MARKETING POTENTIAL OF AUGMENTED REALITY Article Aliev S.B. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 162-165
MARKETING POTENTIAL OF STREAMING SERVICES Article Artemova N.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 165-168
THE PRACTICE OF COMPANY REPUTATION MANAGEMENT ON THE INTERNET ON THE EXAMPLE OF COMPANY «MTS» Article Buren A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 168-171
THE PRACTICE OF BRANDING ON SOCIAL MEDIA: THE «SBER» CASE Article Vinokurov A.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 171-175
СОВРЕМЕННЫЕ СИНТЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДОЛОГИИ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ПРЕПАРАТОВ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫХ МАТЕРИАЛОВ Conference proceedings VI Международная конференция "Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов". ИП Шестакова Екатерина Вячеславовна. 2022.
АЗИЯ: СТРАНЫ АЗИИ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛЬНОЙ НЕСТАБИЛЬНОСТИ. ЕЖЕГОДНИК - 2022 = ASIA: ASIAN COUNTRIES IN GLOBAL INSTABILITY. YEARBOOK - 2022 Collection of articles Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022.