PREPARATION OF TEACHERS AT THE UNIVERSITY FOR THE MORAL EDUCATION OF SCHOOLCHILDREN Article Li Ji Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 226-230
COMPARISON AND CHARACTERISTICSOF JOURNALIZING EDUCATIONAL ACTIVITYOF STUDENTS IN THE SYSTEMS MOODLE AND QUIZLET Article Provotorova E.A., Matukhin P.G. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 226-232
ACADEMIC MOBILITY OF STUDENTS ON THE EXAMPLE OF RUSSIAN UNIVERSITIES: RUDN AND NUST "MISIS" Article Moshlyak G.A., Hayrapetyan E.C. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 230-234
INTERDISCIPLINARY RESEARCH OF NATURAL DISASTERS IN HIGHER EDUCATION Article Plyuschikov V.V., Zhalnin V.A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 246-255
THE FORMATION OF STUDENTS' READINESS TO BUSINESS COMMUNICATION(THE ASPECT OF CONFLICT IN COMMUNICATION) Article Komova D.D. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 246-251
PSYCHOLOGICAL FEATURES OF STUDENT ASSET CONFIDENCE Article Rushina M.A., Volkova A.M. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 254-258
FEATURES OF SOCIO-PSYCHOLOGICAL ADAPTATION OF FIRST-YEAR STUDENTS Article Kameneva G.N., Anisimova Yu.N. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 259-262
CHARACTERISTICS OF PERFECTIONISM AND EMOTIONAL BURNOUT IN RUSSIAN AND CHINESE STUDENTS Article Mikhailova O.B., Farennikova E.S. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 262-267
MOBILE LEARNING AS A TECHNOLOGY OF INNOVATIVE EDUCATION Article Ryabkova V.V. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 265-269
PERSONAL AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF FUTURE SPECIALISTS IN HIGHER EDUCATION Article Khayrova Z.R. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 271-274
TO THE PROBLEM OF THE INFLUENCE OF GENDER STEREOTYPES OF YOUTH ON ATTITUDE TO FAMILY LIFE Article Mazloeva K.A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 279-283
REFLEXIVITY AS A FACTOR OF SUCCESSFUL ADAPTABILITY OF FOREIGN AND RUSSIAN STUDENTS Article Dostatnyaya A.A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 289-292
СВЯЗЬ ДОВЕРИЯ И СТРАТЕГИЙ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ СТУДЕНТОВ-ПРЕДСТАВИТЕЛЕЙ РАЗНЫХ КУЛЬТУРНЫХ ГРУПП Article Ван Бовэнь Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 292-296
EXTRACURRICULAR ACTIVITIES STUDENTS INTHE SCHOOL SUBJECTS: THE ACTUALIZATION FACTORS Article Kazarenkov V.I., Mickievichus S., Kazarenkova T.B. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 295-300
THE RELATIONSHIP BETWEEN SELF-ATTITUDE AND PHYSICAL ACTIVITY IN HIGH SCHOOL STUDENTS Article Denisova K.A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 315-321
DEVELOPING STUDENTS' CORE COMPETENCIES THROUGH INTERACTIVE LEARNING Article Komova D.D. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 338-342
SELF-EDUCATION AS A FACTOR OF STUDENTS' INTEREST IN GENERAL SUBJECTS IN HIGH SCHOOL Article Ilyina M.S. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 342-347
PROFESSIONAL STANDARDS AS A TOOL FOR INDIVIDUALIZATION OF EDUCATIONAL TRAJECTORIES OF MASTER'S DEGREE PROGRAMS Article Struchkova E.P. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 364-367
SOFT SKILLS - INTEGRAL ASPECTS OF THE FORMATION OF STUDENTS' COMPETITIVENESS IN THE XXI CENTURY Article Amantai J.A., Ermakov D.S. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 380-385
PECULIARITIES OF PATRIOTIC EDUCATION OF SCHOOL STUDENTS AT LESSONS Article Vuchenovich A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 411-415
PECULIARITIES OF MANIFESTATION OF STRATEGIES OF OVERCOMING BEHAVIOR OF STUDENTS Article Kameneva G. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 419-424
THE EFFECTIVENESS OF USING ELECTRONIC TESTS AS AN ELEMENT OF SELF-PREPARATION OF STUDENTS Article Provotorova E.A., Matukhin P.G., Gracheva O.A. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 422-427
ATTRIBUTION AND BEHAVIOR OF WOMEN AND MEN-TEACHERS IN CONFLICT SITUATIONS OF BUSINESS INTERACTION Article Oskin N.S. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 470-474
APPLICATION OF Q METHODOLOGY IN EDUCATIONAL RESEARCH Article Bui T.L. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 472-478
INTEGRATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ELEMENTS IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES Article Mikheeva N.F., Provotorova E.A., Matuhin P.G. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 562-566
MOBILE DEVICES OPTIONS FOR DEVELOPING PHONOLOGICAL COMPETENCE Article Ryabkova V.V. Высшая школа: опыт, проблемы, перспективы. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 601-604
XIX МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ ПО ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНЫМ УРАВНЕНИЯМ (ЕРУГИНСКИЕ ЧТЕНИЯ -2019) Conference proceedings XIX Международная научная конференция по дифференциальным уравнениям (Еругинские чтения -2019). Институт математики НАН Беларуси. 2019.
ЛИНГВОСТРАНОВЕДЕНИЕ: МЕТОДЫ АНАЛИЗА, ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ Conference proceedings Шестнадцатый межвузовский семинар по лингвострановедению "Лингвострановедение: методы анализа, технология обучения". Московский государственный институт международных отношений (университет) Министерства иностранных дел Российской Федерации. 2019.