ПРАКТИКА БРЕНДИНГА В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ НА ПРИМЕРЕ СБЕРА

Данное исследование посвящено механикам взаимодействия крупнейшего государственного банка РФ «Сбер» с аудиторией в социальных медиа. В статье рассматриваются четыре кейса налаживания коммуникации технологического гиганта с целевой аудиторией, выделены ключевые элементы их реализации, а также при помощи статистики подведены итоги эффективности маркетинговых кампаний экосистемы.

THE PRACTICE OF BRANDING ON SOCIAL MEDIA: THE «SBER» CASE

This study is devoted to the mechanics of interaction of the largest state bank of the Russian Federation «Sber» with the audience in social media. The article discusses four cases of establishing communication between the technology giant and the target audience; it also highlights the key elements of their implementation, and summarizes the effectiveness of ecosystem marketing campaigns, using statistics.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
171-175
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
social media; branding; gamification; социальная сеть; брендинг; геймификация
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/99474/
Share

Other records