В эпоху, когда люди постоянно окружены технологиями на работе, в школах и повсюду, технологические инструменты и интеллектуальные устройства развиваются слишком быстро. Развитие технологических устройств, используемых каждый день, идет быстрее, чем достижения в образовательных исследованиях и педагогических подходах, которые включают образовательные технологии. В этом случае инновации в образовательной деятельности могут быть обеспечены за счет понимания преимуществ использования технологий в образовании. Это исследование направлено на то, чтобы показать, что к инновациям в образовании следует относиться осторожно. Для этого в данной статье рассматриваются предыдущие исследования, посвященные инновациям как необходимому условию для создания новой учебной среды, и пересматриваются стратегии для успешной адаптации технологий к образованию, тем самым создавая инновационные учебные среды. В заключение следует отметить, что инновации имеют жизненно важное значение для преобразования и реконструкции учебной среды, а также учебных программ, роли учителя и подготовки учителей.
In an era where people are constantly surrounded by technology at work, in schools and elsewhere, technology tools and smart devices are evolving too quickly. The development of technological devices used every day is moving faster than advances in educational research and pedagogical approaches that include educational technology. In this case, innovation in educational activities can be ensured by understanding the benefits of using technology in education. This study aims to show that innovation in education should be treated with caution. To this end, this article reviews previous research on innovation as a prerequisite for creating a new learning environment, and revises strategies for successfully adapting technology to education, thereby creating innovative learning environments. In conclusion, it should be noted that innovation is vital for transforming and redeveloping the learning environment, as well as curricula, the role of the teacher and teacher training. Despite a long history of innovation in the economy, society and science, innovation in education can still be seen as something new and requiring further study. It is still necessary to give a detailed and detailed description of both terms, and how to include them in the curriculum, training settings and instructions should be depicted with examples. It is necessary to clarify how innovation and technology implementation differ from each other, and why there is a need for innovation in education and the implementation of technology in educational institutions.