СЕГМЕНТАЦИЯ РЫНКА ШВЕЙЦАРСКИХ ЧАСОВ В РОССИИ

Проведен анализ рынка швейцарских часов. Выявлены классы швейцарских часов и описана их взаимосвязь с определенным сегментом потребителей, исходя из уровня их доходов, уровня жизни и прочих аспектов.

The analysis of the Swiss watches market. Swiss classes and watches are revealed and described interrelation with a certain segment of consumers is proved, based on the level of their income, standard of living and other criteria.

Journal
Publisher
Научно-информационный издательский центр "Институт стратегических исследований"
Number of issue
3
Language
Russian
Pages
141-144
Status
Published
Year
2019
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
швейцарские часы; люкс; премиум сегмент; потребитель; часы; брендинг; Swiss Made; Сделано в Швейцарии; swiss; Швейцарский; Swiss movement; Swiss watches; luxury; premium segment; consumer; watches; branding; Made in Switzerland
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/62089/
Share

Other records