OPTIMIZATION STRATEGY OF ORGANIZATIONAL INNOVATION IN MANUFACTURING ENTERPRISE: CASE STUDY OF INNOVATION MODEL OF HAIER GROUP

The purpose of this paper is to explore the mechanism and provide the optimization strategies for manufacturing enterprises to achieve organizational innovation. Based on organizational innovation theory, combined with the innovation model of Haier Group, explores the mechanism for manufacturing enterprises to achieve organizational innovation, and based on the research results of Haier Groups organizational innovation, this paper proposes optimization strategies for organizational innovation in manufacturing enterprises.

Целью данной статьи является изучение механизма и предоставление стратегий оптимизации для производственных предприятий для достижения организационных инноваций. На основе теории организационных инноваций в сочетании с инновационной моделью Haier Group исследуется механизм, с помощью которого производственные предприятия могут достичь организационных инноваций. На основе результатов исследования организационных инноваций Haier Group в этой статье предлагаются стратегии оптимизации организационных инноваций на производственных предприятиях.

Authors
Publisher
Некоммерческий фонд содействия развитию экономической науки и образования Экономика
Number of issue
3
Language
English
Pages
111-115
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
organizational innovation; culture innovation; structure innovation; information technology innovation; process innovation; организационные инновации; культурные инновации; структурные инновации; инновации в области информационных технологий; процессные инновации
Date of creation
11.07.2024
Date of change
11.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/154489/
Share

Other records