Сценарии развития рынка безалкогольных напитков в России и стратегии его основных игроков

Проанализировано состояние рынка безалкогольных напитков и определены группы ключевых игроков. Рассмотрены стратегии различных групп участников рынка, и определены модели развития рынка безалкогольных напитков.

Scenarios of the Russian Soft Drinks Market Development and Its Main Players’ Strategies

The article touches on the state of the soft drinks market and defines the groups of its key players. The strategy of various groups of the market players is considered; models of soft drinks market development are created.

Authors
Publisher
Издательский дом «ТМБпринт»
Number of issue
10
Language
English
Pages
174-178
Status
Published
Year
2015
Organizations
  • 1 Russian University of Peoples’ Friendship
Keywords
market; soft drinks; strategy; рынок; безалкогольные напитки; стратегия
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/140443/
Share

Other records