Индийская медиагруппа "Times": вчера и сегодня

В статье рассматриваются основные исторические этапы преобразования англоязычной газеты «The Times of India» в крупнейшую медиагруппу «Times», показаны и проанализированы особенности новаторских идей в издательской и полиграфической технологии, в редакторском менеджменте и модернизации газетно-журнального бизнеса.

The times group: yesterday and today

The paper examines the basic historical stages of English-language newspaper The Times of India transformation into the largest media group Times, as well as displays and analyzes the features of innovative ideas in the publishing and printing technology, in the editorial management, newspaper and magazine business modernization.

Publisher
Автономноя некоммерческая организация Международное издание "Этносоциум и межнациональная культура"
Number of issue
11
Language
Russian
Pages
172-177
Status
Published
Year
2014
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
"The Times of India"; англоязычная пресса; медиаконцентрация; The Times of India; English-language print media; media concentration; media group; media market; media production; readership; медиагруппа; информационный рынок; медиапродукция; читательская аудитория
Date of creation
09.07.2024
Date of change
09.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/133184/
Share

Other records