Информационные технологии и бизнес-процессы. Роль информационных технологий в управлении структурой бизнес-процессов

Основой процессного управления фирмой является управление структурой бизнес-процессов Непрерывное эффективное решение его задач представляет собой сложную трудоемкую деятельность и должно опираться на мощную инструментальную среду. Применение-информационных технологий в управлении структурой биз- нес-процессов позволяет вывести его на качественно новый уровень.

Information technology and business processes the role of information technology in the structure of business processes' management

T he basis of process management is the management of structure of the company business processes. Continuous effective solving of its problems is a complex and laborious work which should be based upon a powerful instrumental environment. Application of information technology in the management of structure of business processes allows one to bring it to a qualitatively new level.

Authors
Publisher
Общество с ограниченной ответственностью Издательство Креативная экономика
Number of issue
5-1
Language
Russian
Pages
64-70
Status
Published
Year
2009
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов ООО «Промстройвтор»
Keywords
business processes management; business processes structure; business processes modeling; system of strategic objectives; monitoring of business processes performance; case-system; ERP-system; information technology; управление бизнес-процессами; структура бизнес-процессов; моделирование бизнес-процессов; система стратегических целей; мониторинг показателей бизнес-процессов; CASE-система; ERP-система; информационные технологии
Date of creation
08.07.2024
Date of change
08.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/119872/
Share

Other records