ПРАКТИКА TONE OF VOICE РОССИЙСКИХ БРЕНДОВ (НА ПРИМЕРЕ СЕТИ FIX PRICE)

Статья посвящена изучению сравнительно нового для российских компаний инструмента эффективного взаимодействия с целевыми аудиториями и управления их эмоциями - Tone of Voice бренда. С помощью анализа технологии «Пути клиента» выявлены каналы взаимодействия с потребителем, в которых использование Tone of Voice наиболее актуально. Приведен анализ Tone of Voice конкретного российского бренда в его диджитал-точках соприкосновения с аудиторией.

The article is devoted to the study of a relatively new for Russian companies have a tool for effective interaction with target audiences and managing their emotions - Tone of Voice brand. Using the analysis of the “Customer Path” technology, the channels of interaction with the consumer were identified, in which the use of Tone of Voice is most relevant. An analysis of the Tone of Voice of a specific Russian brand in its digital points of contact with the audience is given.

Language
Russian
Pages
297-300
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
Customer Journey Map; tone of voice; взаимодействие с потребителем; потребительские паттерны; customer interaction; customer patterns
Date of creation
01.07.2024
Date of change
01.07.2024
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/110556/
Share

Other records